Hervatting Clubritten per 17-11-2020

Beste lezer,

Mede na aanleiding van de persconferentie geldt vanaf 19 november het volgende: 

4️⃣ Fiets met maximaal 4 personen (met minder is natuurlijk geen probleem)
↔️ Houd 1,5 meter afstand tot elkaar en anderen
☕️ Koffie drinken onderweg kan helaas niet, want de horeca is dicht
Lees meer

Instroom groep

Dinsdag- en donderdagavond 19:15 uur

De fietstrainingen/ activiteiten beginnen bij het ingaan van de zomertijd en eindigen eind september.We starten altijd vanaf ons thuishonk Optisport in Marum. Na afloop is hier vaak de mogelijkheid tot het nuttigen van een kop koffie of i.d.

De training/ activiteit is voor de volwassen op de dinsdag- en donderdagavond. (zie agenda)

Lees meer

Recreatieve groep

Dinsdag- en donderdagavond 19:15 uur

De fietstrainingen/ activiteiten beginnen bij het ingaan van de zomertijd en eindigen eind september.We starten altijd vanaf ons thuishonk Optisport in Marum. Na afloop is hier vaak de mogelijkheid tot het nuttigen van een kop koffie of i.d.

De training/ activiteit is voor de volwassen op de dinsdag- en donderdagavond. (zie agenda)

Lees meer

Sportieve groep

Hier komt de info over de sportieve groep. 

Wil je gelijk al informatie? dan kun je altijd terecht bij onze contact persoon Jack Wagena 06-13277010

Lees meer

Snelle groep

Deze groep gaat harder dan hard en broest het hele jaar door op in ieder geval dinsdagavond.

Wil je gelijk al informatie? dan kun je altijd terecht bij onze contact persoon Anthonie Postma: 06-46600653

Lees meer

Racefietsen

Ja, je leest het inderdaad goed hoor! Wielrennen.

We zijn benaderd door een aantal sportieve dames en tijdens de ledenvergadering is er unaniem besloten dat wij het wel zien zitten om ook een "racefiets-tak" op te starten.

Meer info via info@atbmarum.nl  of  Christa Smink christasmink@hotmail.com 

Lees meer

Hoge Intensiteit Interval Training

Deze Hoge intensiteit interval training is een training strategie die is bedoeld om prestaties te verbeteren d.m.v. van relatief korte training sessies.Hoe ziet deze trainingsmethode er uit?

  • 2x per week Hoge Intensiteit Interval Training (HIIT)
  • 1x per week duurtraining

Meer info op ledenpagina https://www.atbmarum.nl/HIIT

Lees meer

Fietsen met mate(n)

De zondagen gebruiken we om lekker te gaan fietsen. Gemiddeld één keer per maand gaan we met elkaar op stap genaamd "fietsen met mate(n)" we bezoeken dan een toertocht of bedenken een ander leuk uitje.

Denk aan de Vambult, Utrechtse heuvelrug, Diabetisch classic.

Lees meer